сторінки-кнопки

пʼятницю, 27 грудня 2013 р.

Обмін новорічними листівками

В чудовому блозі Зроби сама якраз завершується обмін новорічними листівками, в якому я із задоволенням приймала участь. Величезне спасибі Яно за таку можливість. Це додало стільки позитиву, енергії і натхнення!


 І покажу вам листівки які я вчора отримала.
Першу я отримала від чудової майстрині зі Львову - Альбіни
Листівка ну дуже сподобалась, така цікава і привітання гарне. І окремо величезне спасибі за подаруночки, висічки просто супер! І як ти вгадала що такий чай - один з моїх улюблених?
Дуже-дуже дякую!

 А друга листівка прийшла з Сімферополя від Miel.
Листівка просто неперевершена, така вінтажна і дзвенить, клас!!!
А магнітик як сподобався! І моєму малому тоже, коли побачив на холодильнику, казав дати йому картину :).
Величезне спасибі!


2 коментарі:

  1. Я дуже рада, що листівочка встигла до Нового Року, бо відправляла в останній день :) Я сама люблю Greenfild з різними смаками. Дуже люблю Різдвяну містерію з корицею, але її не змогла знайти :)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень здорово, что открыточка успела во время!) Тоже отправляла в последний день!) Без приключений не обошлось!) Спасибо за теплые слова!) С наступающими праздниками, добра и света вам!)

    ВідповістиВидалити