сторінки-кнопки

пʼятницю, 7 листопада 2014 р.

Мій МК - Подарункова коробочка

Привіт мої любі читачі! Нещодавно у блозі Арт Клуб, вийшов мій майстер-клас, покажу його ще й тут.
  Я покажу як досить швидко і просто можна зробити подарункову коробочку. Коробочка чудово підійде для дарування різноманітних прикрас, розмір такої - 7,5*7,5*4 см, така собі невеличка.

Для виготовлення коробочки нам потрібно:
  • - папір - бажано картон, 2 листи розміром 20*20 (якщо бажаєте більшу коробочку за розмірами - відповідно більший розмір паперу)
  • - лінійка/олівець/ніж
  • - клей (у мене це силіконовий клей Дракон і термопістолет)
Для декору:
  • - текстурна паста
  • - акрилова фарба (у мене золота)
  • - пудра для ембосингу або глітер
  • - стрічки, круживо
  • - декоративні прикраси
  • - стрази
Почнемо з того, що на обидвох листах паперу проведемо діагональні лінії, ледь замітно.
 Далі згинаємо кутики до серединки по черзі.
Розігнувши кутики, крім одного, ми далі згинаємо, роблячи бокові стінки майбутньої коробочки.
Коли склали дві протилежні сторони - розгортаємо і складаємо дві інші.
 Це ми робили низ коробочки. Коли робимо верх, то загинаючи стінки, ми залишаємо 3-4 мм до середини, і так само з протилежної сторони.
 Тепер розгортаємо наші заготовки і надрізуємо їх як показано на фото, в чотирьох місцях.
Починаємо склеювати бокові стінки. Спочатку дві протилежні, не надрізані. Я клею на силіконовий клей, мені зручно, бо є час до повного висихання для того щоб посунути, підправити, і тримає він досить міцно.
А тепер дві інші сторони.
Отримуємо ось таку частинку - низ коробочки, так само склеюємо верхню частину.
Наша коробочка готова, тепер приступимо до декорування. 
Накладаємо улюблену маску і зверху з допомогою мастихіну наносимо текстурну пасту і трошки підсушуємо. 
Ось що у нас получається.
Якщо є кольорова текстурна паста, то можна зразу використовувати її, або додати кольору до білої з допомогою фарб. Оскільки я хотіла блискучого золотого кольору, то я знову наклала масочку і зверху з допомогою спонжика нанесла акрилову золоту фарбу.
Можна навіть нерівномірно наносити, тоді будуть плавні переходи кольорів.
Поки краска не підсохла, зверху посипаємо пудрою для ембосингу, або за бажанням - глітером.
Розсипчасті пудри чудово прилипають до фарби і залишається тільки запекти їх феном для ембосингу (до речі, я його поки що замінюю технічним феном, позиченим у чоловіка :) ).
Доречі, якщо посипати глітером, є небезпека що потім він буде обсипатися, тому я його покриваю акриловим лаком, розведеним водою. Після висихання лак стає прозорим і не заважає глітеру виблискувати, і що головніше, тримає його на місці.
При відсутності акрилового лаку його можна замінити клеєм ПВА, проте лак мені більше довподоби. 
На чорному фоні видно всі погрішності при нанесенні пасти і фарби, тому я трошки закрасила їх акриловою чорною фарбою.
Підготовлюємо декор. Я вибрала метелики, зроблені з глини, тільки вони були білі, тому я їх покрасила, щоб більше підходили.
Декор я приклеюю термопістолетом, добавляю стрази.
Ну ось і все, наша коробочка готова, можна її дарувати, або залишити собі, якщо дуже сподобалась :) .

1 коментар: