сторінки-кнопки

суботу, 4 квітня 2015 р.

Альбом для новонародженого

Привіт мої любі! Як я хотіла весни, а нас вчора снігом замело, я була вражена, ще й так холодно було. А я сюди не просто так забігла, а хочу показати альбомчик, який зробила десь місяць тому для маленького чудового хлопчика. Я його зробила в короткі строки, бо дуже хотіла встигнути привітати.

А тепер детальніше.
Розмір альбому - 20*30см, 7 розворотів (14 сторіночок), є сторінки для записів, які я легенько збизнула спреями.
Для оформлення сотрінок використала спреї і скляні капельки від Фабрики Декору і саморобні спреї, текстурну пасту, трафарети і чіпборд від студії "З любов'ю" . Папір від Жені Курдибановської. Дитячі висічки і акварельні повітряні кулі від "Щасливої сови".
Розглянемо сторінки:

Ну ось, поки що все, скоро знову забіжу, бо маю ще багато всього показати.

2 коментарі: