сторінки-кнопки

неділю, 21 червня 2015 р.

Мої майстер-класи по блокнотах

Привіт, любі мої! Я щось частенько стала пропадати, літо, багато роботи, як скрапової, так і не дуже :) Я творю, багато, от тільки до компютера не доходять фото.
Ну буду по-маленько надолужувати.
Почну з моїх невеличких майстер-класів.
Ми робили блокнотики на індивідуальних заняттях. Це були блокноти повністю зроблені з нуля - сторіночки зшиті, обкладинка тканинна, м'яка, добре прошита. Блокнотики получились такі різні, дуже гарні, професійні і практичні.
Ну а тепер детальніше.
У Насті получився дуже ніжний блокнот із тканини - Тільда, на мереживній резиночці, А5 формату. Милі прикраси - бантик із шеббі-стрічки, фішка з Ейфелевою вежею, чіпбордовий метелик, підвісочка - сердечко, додали чарівності і навіть трохи романтичності. Ми тільки познайомились, але було дуже цікаво і весело працювати, ми просиділи до 00:30, але все-таки блокнот завершили. Я дуже рада нашому знайомству, і з нетерпінням чекаю наступного заняття ;) .

Була і ще одна Настя, але ми з нею так запрацювались, що я зовсім забула про фотоапарат, тому нажаль фото процесу немає, але є результат! Блокнот формату А5, получився дуже жіночим і чарівним, як і сама дівчина, що його робила. Чудова рожева тканинка з розами, застібка на ліпучці, рюшечки мереживні і тендітна дамочка з дзеркальцем. Це вже не перше наше заняття з Настьою, і мене зачаровують її роботи своєю ніжністю і чуттєвістю.
Наступною була Оля - весела, яскрава дівчина. Ви тільки гляньте на її чудовий маленький блокнотик! Він меншенький - А6 формату, і такий яскравий, чарівний, на резиночці, із закладочкою і місцем для ручки. А зробили ми його на одному диханні, якось ну дуже легко пішов.
Дівчатка, роботи ваші просто неймовірні, і я дуже тішуся, що змогла вас дечому навчити, підштовхнути. Ви умнічки і не зупиняйтесь, творіть, а я чекаю ваших фото! 

3 коментарі: